Nova kreditna banka Maribor je v začetku stembra prešla na posodobljen centralni informacijski sistem. Gre za največjo posodobitev v zgodovini banke, ki so jo, kot pravijo na banki, uspešno izpeljali. Uporabniki pa se še vedno pritožujejo zaradi težav, ki jih imajo predvsem pri uporabi spletne banke.
Nova KBM ima dve spletni banki, za fizične osebe in podjetnike ter poslovne uporabnike. Podjetnica iz okolice Ptuja uporablja obe, največ težav pa je s plačili preko spletne banke. "Ker jih ne poknjižijo dovolj hitro in nastane problem, če moraš plačati točno na rok plačila. Plačila tudi niso vidna takoj, prispejo šele čez dva dneva," pravi.
Z Nove KBM so nam pisno sporočili, da so večino pomanjkljivosti, ki so nastale zaradi posodobitve spletne banke, odpravili že konec septembra, trenutno pa rešujejo le še posamezne zadeve ali občasne motnje. Uporabnikom zato svetujejo, naj se obrnejo na njhov kontaktni center. A naša sogovornica z njim nima dobrih izkušenj: "Tam delajo osebe, ki dvigujejo telefon in vse, kar lahko naredijo, je, da posredujejo podatek dalje strokovnemu delavcu, ki bi te naj potem poklical nazaj." To pa se potem zgodi redko ali pa komaj čez 5 dni.
Marko Trétnjak iz Zveze potrošnikov Slovenije zato uporabnikom v takšnem primeru svetuje, da na banko z elektronsko ali običajno pošto naslovijo pritožbo: "Pritožba pa v nobenem primeru ne sme ostati neodgovorjena ali pa neustrezno obravnavana."
Če pa se z odgovorom banke ne strinjajo ali ga v roku 15ih dni ne prejmejo, lahko sprožijo izvensodno rešitev spora pri Združenju bank Slovenije.