Ministrstvo za infrastrukturo je danes na svojih spletnih straneh objavilo javni poziv za izvedbo javno-zasebnega partnerstva za projekt dolgoročnega obratovanja Letališča Edvarda Rusjana Maribor. S tem so izpolnili napoved, da bodo pohiteli z iskanjem rešitve za letališče, ki ga že dobrega pol leta upravlja Družba za razvoj investicij. A končne oblike javno-zasebnega partnerstva niso predvideli, interesente namreč spodbujajo, naj brez omejitev predstavijo lastne predloge, tudi glede vsebin programa, višine investicije, dolžine trajanja razmerja, pa tudi prenosa lastninske pravice.
O podrobnostih javno-zasebnega partnerstva za mariborsko letališče so se torej na ministrstvu za infrastrukturo s potencialnimi interesenti še pripravljeni dogovarjati. Iz tega bi lahko sklepali, da pretiranega zanimanja za sodelovanje pri oživljanju mariborskega letališča ni, oziroma da se na ministrstvu še niso pogovarjali s konkretnimi partnerji za sodelovanje pri tem projektu. Vloge lahko potencialni investitorji oddajo do 16. marca.
V razpisni dokumentaciji je sicer še navedeno, da je za letališče Edvarda Rusjana Maribor v pripravi državni prostorski načrt, ki bo podlaga za njegovo posodobitev. Dodatno težavo sicer predstavlja tudi lastništvo zemljišč okrog letališke infrastrukture. Ta so namreč v lasti kitajskih lastnikov družbe Aerodrom Maribor, lani poleti pa je občinski svet občine Hoče-Slivnica na njihov predlog spremenil namembnost zemljišč: ta so postala zazidljiva, s tem pa tudi dražja. Z ministrstva za infrastrukturo so pred kratkim sporočili, da vlagajo veliko naporov, da bi država postala lastnica zemljišč ob letališču, česar pa v družbi Aerodrom Maribor ne komentirajo.