Mariborsko letališče še zmeraj upravlja državna družba DRI, ki ima pogodbo do konca leta 2023. V tem času tako letališče, kljub temu da rahlo povečuje promet, deluje v prostem teku. A kot zagotavljajo na Direkciji za letalski in pomorski promet, se postopki priprave državnega prostorskega načrta nadaljujejo, vlada pa naj bi kmalu obravnavala tudi uredbo o koncesiji.
Po več obljubah in prestavljenih rokih je uredba o koncesiji zdaj le pripravljena; predvideva 10-letno koncesijo za izvajanje letalskih storitev, sprejeti pa jo mora še vlada. Direktor direktorata za letalski promet Srečko Janša: "Takoj po sprejetju te uredbe načrtujemo naslednji koraj, to je izvedba javnega naročila za pridobitev partnerja." Razpis naj bi bil končan že do jeseni. Možnost gradnje in obsežnejšega vlaganja pa naj bi predstavili v naslednji fazi. A to bo možno po sprejetju državnega prostorskega načrta. Kot zagotavlja Srečko Janša, postopki ne stagnirajo: "Prav zdaj smo v fazi preveritve izhodišč za načrtovanje ureditev. Namen pa imamo da bi bil dolgoročni državni prostorski načrt sprejet do konca prihodnjega leta." Ob tem zagotavlja, da o trajnem zapiranju letališča ne razmišljajo.
Letalske povezave Maribor - Skopje še ne bo!
Do novega koncesionarja bo letališče še naprej upravljal DRI, ki mu je letos uspelo pridobiti nekaj čarterskih poletov. Žal pa informacije o novi redni letalski povezavi med Mariborom in Skopjem, ki naj bi jo vzpostavil Madžarski WizAir, ne držijo. Kot pravi vodja letališča Smiljan Kramberger, so se o tem zgolj pogovarjali: "Šli smo pravzaprav vprašat, pod kakšnimi pogoji in na kakšen način je možna vzpostavitev povezave." Kot dodaja, se pogovori nadaljujejo. Za sprva omenjeno linijo pa pri WizAiru pričakujejo skoraj milijon evrov subvencije. Zdaj naj bi se govorilo le o morebitnih sezonskih povezavah.