Potem ko se je letos maja začela dolgo pričakovana obnova 3,7 kilometrskega odseka štajerske avtoceste med Framom in Slovensko Bistrico, dela tačas še vedno potekajo. Ta med drugim povzročajo številne zastoje. Kako dolgo bodo še trajala dela in kdaj bo stekla obnova še enega odseka na štajerski avtocesti, med Dramljami in Slovenskimi Konjicami?
Na Družbi za avtoceste oziroma Dars so pojasnili, da je odsek med Framom in Slovensko Bistrico star tri desetletja, vse od odprtja pa ni bil deležen obsežnejših obnovitvenih del. Gre sicer za srednje obremenjen del avtoceste; v povprečju ga na letni ravni v obe smeri dnevno prevozi več kot 46 tisoč vozil, od tega skoraj sedem tisoč tovornih. Kot so še pojasnili na Darsu, so se v začetku septembra zaključila dela na vozišču avtoceste proti Mariboru, trenutno pa poteka še obnova vozišča proti Ljubljani. Promet tako zdaj poteka po obnovljeni polovici avtoceste proti Mariboru. V okviru del je na tem odseku načrtovana razširitev vozišča, obeh mostov na tem odseku, zamenjali bodo obstoječe varnostne ograje, v sredinskem ločilnem pasu bodo postavili betonsko varnostno ograjo, ponekod bodo namestili tudi protihrupne ograje. Dela izvajata soboški gradbinec Pomgrad in Cestno podjetje Ptuj, vrednost del pa je 17,9 milijona evrov brez DDV. In kdaj bo končana obnova tega odseka? Dela bodo predvidoma končana do sredine novembra, torej čez dva meseca, odgovarjajo na Darsu.
Kako pa je z načrtovano prenovo štajerske avtoceste med Dramljami in Slovenskimi Konjicami?
Kako pa je z načrtovano prenovo 13 kilometrskega odseka štajerske avtoceste med Dramljami in Slovenskimi Konjicami? Kot pojasnjujejo na Darsu, je začetek pripravljalnih del, med katerimi bo promet še vedno potekal po obeh polovicah avtoceste, predviden še letos jeseni, dela pa bodo potekala vse do leta 2026. Večja dela se bodo začela prihodnjo pomlad. Dela bodo na tem odseku zahtevnejša, saj bodo vključevala med drugim obnovo predorov Pletovarje in Golo rebro ter sanacijo viaduktov Škedenj I in Škedenj II ter Grapa. Ključna dela, ki bodo najbolj vplivala na pretočnost prometa, so tako dela v predorih in viaduktih, ki bodo potekala v poletnih mesecih leta 2025 in nato v drugo smer poleti 2026. Dela bodo izvajala podjetja Pomgrad, CGP in Iskra, pogodba je bila podpisana nedavno. Vrednost del je 61,6 milijona evrov brez DDV.