Foto: Radio Maribor/Aleks Horvat

Kronično dotrajane mariborske ceste občane jezijo že več desetletij, občina pa je le storila pomemben korak k realizaciji dolgo pričakovanega t. i. masterplana za obnovo cest. Kljub temu pa glede začetka izvedbe ostaja še več neznank.

Občina kot najustreznejšo ocenjuje možnost, po kateri bi se Nigrad zadolžil več kot 20 milijonov evrov in obnove izvedel v nekaj letih, občina pa bi mu denar vračala desetletje in pol. Do začetka je še veliko korakov, a župan Saša Arsenovič je oznanil:

"Imamo politično soglasje na ravni predsednikov svetov mestnih četrti in krajevnih skupnosti in upam, da bomo lahko potem šli naprej naredit še veliko korakov, da bomo začeli po ugodni ceni asfaltirat tam, kjer do zdaj nismo."

To drži, so povedali naši sogovorniki iz mestnih četrti in krajevnih skupnosti, predsednik sveta Krajevne skupnosti Kamnica Simon Hauptman upa, da obljube, kot že večkrat, ne bodo prelomljene:

"Da v okviru zagotovljenih financ lahko sami določimo prioritete, da bodo vsa sredstva, ki bodo ostajala na občinski projektih, šla v ceste, in da lahko vsaka MČ in KS letno dobi vsaj eno cesto."

Kljub temu prihaja do nekaterih odstopanj. Ker občinski kriterij daje prednost prometnejšim cestiščem, je iz načrta obnov na primer izpadla Ciril-Metodova ulica, ki pa ni varna za šolarje Osnovne šole Janka Padežnika, pravi predsednik sveta Mestne četrti Studenci Matej Vodopivec:

"Z ostalimi cestami se strinjamo, je pa res, da bomo pri rešitvi, vsaj začasni, dogovorjena je za letos poleti, vztrajali, da se tudi izvede."

Po neuradnih podatkih namerava občina do leta 2029 preplastiti skoraj 160 cestnih odsekov. Največ med mestnimi četrti na Teznu, 24, v primestju pa v Krajevni skupnosti Malečnik – Ruperče – 19.

Več pa v oddaji:

Kako daleč je občina s pripravo masterplana za obnovo cest?