Foto: Radio Maribor/Avocado

V zadnjem letu smo zaradi COVID-19 in ukrepov zaprtja trgovin bili priča razcvetu spletnih trgovin. Statistični urad Republike Slovenije poroča, da je vsaj en spletni nakup v zadnjih 12 mesecih pred anketiranjem opravilo, torej oddalo naročilo ali kupilo izdelek ali storitev prek spleta, 63 % oseb, starih 16–74 let. Kaj pa nakupovanje v fizičnih trgovinah in stilska svetovanja?

Govorili smo s Katjo Vidovič, stilsko svetovalko iz butične trgovine Avocado, ki se nahaja v središču Maribora. V njeni trgovini je vsaka stranka deležna individualnega stilskega svetovanja, ki je bilo v preteklosti del skoraj da vsakega nakupovanja.

V večini trgovin pa smo kupci dandanes zgolj številka, želenega svetovanja pa žal nismo deležni. ''V trgovinah svetovnih znamk je način prodaje nekoliko drugače od naše, butične, lokalne prodaje. V velikih blagovnicah, kjer imajo večji poudarek na prodaji, se od svetovalcev ne pričakuje, da svetujejo strankam,'' razlaga sogovornica. Pri tem pa še poudarja, da smo si različni in nekateri med kupovanjem potrebujejo mir, drugi pa pomoč in svetovanja.

Pri osebnem stilu pa je po besedah Katje pomembno, da se najprej spoznamo, saj bomo le tako vedeli, kaj nam pristaja in se hkrati v takšnih oblačilih tudi dobro počutili.

Vabljeni k poslušanju celotnega pogovora, v katerem smo se med drugim dotaknili tudi tega ali višina in oblika telesa igrata ključno vlogo pri osebnem stilu.