Na novi kolesarski stezi na Ptujski cesti v Mariboru, ki naj bi bila po prvotnih načrtih končana lani novembra, nova prometna ureditev na dveh odsekih preseneča predvsem kolesarje. Sredi steze je namreč semaforski steber, zamik steze ob prehodu za pešce pa naj bi bil po mnenju nekaterih prevelik in posledično nevaren. Na občini pa odgovarjajo, da projekt še ni končan.
Če se s kolesom zapelješ po novi kolesarski stezi ob mariborski Ptujski cesti, ni odveč, da si še posebej pazljiv na stebre in pločnike. Zdaj vrisane talne oznake so, po mnenju Josipa Rotarja iz Liste kolesarjev in pešcev, nevarne. Še posebej pa je po njegovo problematičen velik zamik kolesarske steze od prehoda za pešce: "Zaradi takšnega zamika pride kolesar v mrtvi kot voznika." Kot dodaja, so občino na po njihovem sporne spremembe večkrat opozorili.
Na občini pa pravijo, da projekt še ni končan in da bodo nepravilnosti v prihodnje odpravili. Vodja sektorja za komunalo in promet Uroš Kosi pa je na omrežju facebook zapisal, da talnih oznak v zimskem času ne morejo popraviti in dopolniti zaradi dnevnega prometa in nočnih zimskih temperatur. Glede zamika pa, da je v skladu s pravilnikom in po mnenju strokovnjakov najprimernejša rešitev.
Sicer pa je tolikšen zamik kolesarske steze zarisan le v enem križišču na Ptujski cesti, na drugih je ta občutno manjši. Novo ureditev je projektiralo podjetje GEOTADA, kjer pa danes za pojasnila niso bili dosegljivi.
Projekt ureditve kolesarskih stez ob Ptujski cesti je vreden 332.000 EUR in je delno financiran z občinskimi sredstvi in z denarjem iz mehanizma celostnih teritorialnih naložb, ki jih je zagotovila država in evropski sklad za regionalni razvoj. Izvajalec del pa je bilo mariborsko Podjetje za gradnjo gozdnih cest in hortikulturo PGGH.
Gre za širši projekt urejanja kolesarskih stez v Mariboru
Ureditev kolesarskih stez ob Ptujski cesti je del projekta vzpostavljanja sklenjene kolesarske povezave med mestnimi četrtmi in krajevnimi skupnostmi. S tem želi občina zagotoviti varno potovanje s kolesom po mestu in vplivati tudi na potovalne navade Mariborčanov. Celoten projekt pa je vreden 1.175.000 evrov. 750 tisoč evrov je sofinancerskih sredstev iz mehanizma celostnih teritorialnih naložb.