Pri uporabi mobilnega telefona in spleta veljajo pravila lepega vedenja, ki jim pravimo spletni oziroma mobilni bonton. Gre za pravila obnašanja na spletu, ki jih bi moral poznati vsak uporabnik. Natančneje lahko spletni bonton opišemo kot vzorno in odgovorno vedenje in tak odnos do drugih ljudi, kot ga želiš zase. Eno izmed pravil se glasi: Česar nebi rekel v živo, ne natipkaj online.
O pravilih obnašanja in varnosti na spletu smo govorili z Markom Puschnerjem iz Točke osveščanja o varni rabi interneta in mobilnih naprav za otroke, najstnike, starše in učitelje.
Puschner o tem, zakaj je pomemben spletni bonton pravi: ''Glavni razlog je v tem, da na internteru puščamo svoje sledi, ki se ne bodo nikoli zbrisale. Pomembno je, da je naša komunikacija vljudna in primerna, saj s tem ustavrajmo našo podobo.''
Vse več uporabljamo komunikacijo in ustvarjanje odnosov preko spleta, pri tem pa sogovornik pravi, da je spletna komunikacija slabša od komunikacije v živo. ''Ne zavedamo se, da govorimo v javni prostor in imamo lažen občutek anonimnosti. To nas pelje do tega, da smo manj vljudni in nenazadnje si tudi več upamo,'' še dodaja Puschner.
Pomembno se je zavedati tudi tega, da na spletu nismo sami. Sogovornik pri tem poudarja, da se moramo na spletu izogibati vsem, kar nam bi lahko kadarkoli škodovalo.
Vabljeni k poslušanju celotnega pogovora, v katerem smo se dotkanili objav otroških fotografij na družabnih omrežjih in kje je meja med službo in zasebnim žiuvljenjem kadar govorimo o uporabi mobilnih naprav.